Se enkelt indlæg
Gammel 14-03-2010, 23:52   #3
lwj
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-11 2009
Indlæg: 13
Styrke: 15
lwj er ny på vejen
svarfrister FP

Ved møde 3.11.09 ville sagsbehandler indstille mig til FP efter § 18, og om muligt uden endnu en arb.prøvning

Har flere gange høfligt skrevet til sagsbehandler og spurgt om status på min sag.

Seneste mailforespørgsel kom retur med besked om, at mailadresse ikke fandtes hos kommunen.

Besøgte kommunens webside og fandt mailadr. på øverste chef. Videresendte seneste mailkorrespondance og bad om hjælp til at komme videre. Dette sent en torsdag aften.

Straks fredag morgen modtog jeg mail om hvem der nu havde min sag og straks modtog jeg mail fra ny sagsbehandler om status og oplysning om next step i min sag, som er vurdering hos lægekonsulent på tirsdag.

So far so good.

Men jeg fik en gevaldig nedtur, da hun omtalte en evt. arb.prøvning vurderet af lægekons.

Jeg har rystet, grædt og været helt nede i kulkælderen.

Fordi jeg er skidenervøs over hvad lægekonsulentens vurdering er. Mine omgivelser har meget svært ved at forstå dette. "Jamen det er jo det du selv har bedt om". Øøøh ja, men det er jo min fremtid det gælder..... Håber der er nogen af jer, der kan forstå, at jeg er mega nervøs over at vente på lægekonsulentens beslutning om hvad der skal ske med mig.
lwj er ikke logget ind   Besvar med citat