Se enkelt indlæg
Gammel 14-03-2010, 12:08   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Som jeg læser det du har skrevet så har du gjort alt hvad du kan og det har din læge også , desværre er det ikke sådan at man kan trylle og i ny og næ laver kommunen da også afgørelser hvor det virker helt knald i låget og hvor man tænker det der er en går den så går den ...

Det eneste jeg umiddelbart kan se at du ikke har med er denne her
Citat:
§ 27. Kommunen træffer afgørelse om at forlænge sygedagpengeperioden for personer, der er omfattet af varighedsbegrænsningen i § 24, når

3) den sygemeldte er under eller venter på lægebehandling og den pågældende efter en lægelig vurdering skønnes at ville kunne genoptage erhvervsmæssig beskæftigelse inden for 52 uger regnet fra varighedsbegrænsningens indtræden,

Stk. 2. Ved forlængelse af sygedagpengeperioden efter stk. 1, nr. 3, ses der bort fra den periode, hvor den sygemeldte venter på behandling på et offentligt sygehus.
Det vil i min verden sige at den tid du har ventet på behandling på gentofte skal trækkes fra i den står også erhvervsmæssig beskæftigelse og ikke ordinær marked og din læge skriver jo at han mener du kan komme tilbage evt i form af fleks eller revalidering

Det du selv har skrevet syntes jeg er fint og helt klart at du skal anke ...
  Besvar med citat