Se enkelt indlæg
Gammel 09-03-2010, 10:20   #263
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Så er det i morgen...

Så er det i morgen jeg endelig skal til undersøgelse på Neurokirurgisk Afdelingen, OUH, og have undersøgt min nakke og finde ud af om jeg kan/skal opereres.

Kommunen går og venter på hvad udfaldet bliver, så er der noget jeg skal være ekstra opmærksom på ved undersøgelsen i morgen? Noget jeg evt. skal spørge om som kan hjælpe mig i forhold til kommunen og mine sygedagpenge?

Jeg har fået oplyst af afdelingen, at de kan ikke tilbyde mig evt. behandling indenfor en måned, så hvis jeg skal opereres, er der alt det med ventetid. Men det har jeg oplyst kommunen om, jeg har simpelthen sendt en kopi af indkaldelsesbrevet fra OUH til dem og der står det.

Jeg må indrømme, at jeg er nervøs for i morgen, både for udfaldet og for hvad kommunen finder på bagefter.

Derfor vil jeg godt forberede mig bedst muligt så jeg evt kan være på forkant med kommunen bagefter.

Jeg har fået tilsendt en kopi af MR-beskrivelsen og den tager jeg med og håber den læge der skal undersøge mig kan forklare præcis hvad den viser.

Og så er der spørgsmålet om, hvem skal officielt informere kommunen? Mig? Neurokir. afdeling eller den speciallæge der har henvist mig?
En ting er jo, at jeg skriver til min socialrådgiver hvad der bliver sagt i morgen, men jeg har jo ikke noget officielt papir på det... jeg tænker især på hvis jeg ikke skal opereres, men "kun" genoptrænes... det skal kommunen vel stå for?

Håber nogen kan svare mig på hvad jeg skal være obs. på i morgen.



H.
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat