Se enkelt indlæg
Gammel 06-03-2010, 00:51   #1
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Åh, at se sig selv med kommunens øjne...

Jeg har fået aktindsigt. Sjovt nok indeholder den dele, som "ikke fandtes", da jeg søgte sidste år, - selvom der blev refereret til dem.
Men, - der er ikke sten på sten tilbage af min værdighed som et helt menneske med integritet.
Ikke et ord om mine styrker, - ikke engang i den afklaring, der forsøgtes gennemført via Plan & Handling, - og ihvertfald ikke nu.

Jeg er rent tilsæt, -jeg "hævder/mener" at have stærke sider, - men klienter siger jo så meget. Til gengæld læser jeg, side efter side, hvor umulig, jeg er, hvor mange problemer jeg frembyder.

Jeg har altid været yderst høflig overfor dem og gjort mit bedste for at få arbejde, og gør det stadig, selvom man mistænker det modsatte, fordi jeg "hævder" at have brug for afvekslende arbejdsstillinger (match 4), - hvorfor der er jobs, jeg går udenom.

Når jeg igenigen forklarer det årsagsforløb, der førte til, at jeg kom til at mangle en bid af min reva-uddannelse for 10 år siden, hedder det: "Kommer med psykologiske forklaringer", som om det var virkelighedsforvridende.
Kvalifikationer er noget, jeg "mener" at have.

Gad vist, om de ved, hvor nedbrydende deres negativitet er for et menneske.

Gad vidst, hvad de ville sige, hvis jeg kom og sagde: "Jeg kaster håndklædet i ringen, - giver op. Gør med mig, hvad I synes".

Så træt er jeg nu.

Sidst redigeret af mukke; 06-03-2010 kl. 00:55.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat