Se enkelt indlæg
Gammel 21-02-2010, 15:33   #3
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 16
ace dk er rigtig godt på vej
hej Multe
og tak for din respons.
Jeg har jo modtaget MEGET hjælp her på sitet, og så tænkte jeg der måske var nogle stykker der havde prøvet min stuation .. eller lign:

Jeg er blevet påkørt bagfra i taxa. og fik et piskesmæld, så voldsomt at det var med pension til følge .... man skal naturligvis ikke klage, når vi har et system hvor man i det hele taget kan blive hjulpet. (var mig der sad bag rattet)

men nu må vi se hvad der så sker i sagen, og som du siger har jeg jo min fagforening med på sidelinien, jeg føler bare at hun er lidt "grøn".... og ikke rigtigt ved hvad der foregår, (kan være mig der er galt opfattende)...

du skriver om tiden der kan gå med "sagen"... det må man vel accepterer, når alt skal indhentes osv osv ....

jeg er mere spekulativ når det kommer til stykket med arbejdsgivers forsikring, da de jo sikkert også hænger i nødbremsen, såfremt at a.s.k. skulle komme til den konklusion at man skulle være berettiget til en eller anden form for kompentation.

håber der er flere der kan give deres input med... erfaringer eller dårlige/gode oplevelser... eller gode råd ..

på forhånd tak eders ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat