Emner: Hjælp.....
Se enkelt indlæg
Gammel 19-02-2010, 15:16   #11
Ruby
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 230
Styrke: 15
Ruby er ny på vejen
Når man "blot" (som jeg også selv bl.a. er) er slidt i ryggen kan man desværre ikke få vederlagsfrit fysioterapi. Jeg har slid, følger efter stivgørende opr., nerveskader og modic forandringer i ryggen - og jeg ved desværre af bitter erfaring - at uanset hvad lægen og evt. fyssen er enige om, hvad jeg har brug for og "burde have ret til" så skal jeg selv betale både fys, vandtræning og andet i den stil. OG det er blevet indskærpet en del her fra januar. Der har været konflikt mellem danske regioner og danske fysioterapeuter - som har gjort at der er strammet MEGET op ... udover at man skal have den rigtige diagnose (som slid IKKE er) skal man også have behov for hjælp hver dag.. og her menes der så ikke (længere) hjælpemidler som jeg har et helt hav af

Mht. Tempour madras - så sker der absolut ikke noget ved at søge men sorry - du får ikke en disse ud af det... jeg spurgte om hjælp til elevationsseng - og der kunne jeg så få halvdelen af hvad en MOTOR i sådan en seng koster =1500 ca... jow jow..

Det er ikke for at tage modet fra dig jeg skriver det - mere for ikke at "love dig noget man ikke kan få"
Ruby er ikke logget ind   Besvar med citat