Emner: Hjælp.....
Se enkelt indlæg
Gammel 19-02-2010, 12:49   #3
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
som superkok sir: ank!

-dvs, du skal søge om en sådan madras på skrift, uanset hvad du søger om, kan det altid anbefales at man søger skriftligt.

Hm, ja, jeg vil nu mene at det bedste for dig vil være hvis du kan få lægen til at skrive at det er en rigtig god ting for dig at få en sådan madras.
Det er altid lettere at argumentere når de "kloge hoveder" har givet udtryk for at diverse ting er en hjælp

Hjælp til fys er mig bekendt rigtig svært at få, altså når først man er ude af hospitals regi.
Får/har du en henvisning fra sygehuset, ja, så mener jeg de SKAL iværksætte noget men er det blot fra din egen læge, ja, så kommer man til at betale selv.

Nu skriver du jo intet om din økonomiske situation men måske der er andre herinde der véd noget om at søge økonomisk støtte til dette?

Jeg véd blot, at lige præcis fys til rygskader IKKE er på listen over lidelser hvor man automatisk er berettiget til hjælp, suk, forstå det hvem der kan!

Men hæng på, der kommer sikkert flere råd herinde fra

-og velkommen til, iøvrigt, bliv her i DIN tråd, så er det lettere for os alle at hjælpe dig
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat