Emner: Samtale
Se enkelt indlæg
Gammel 17-02-2010, 12:28   #16
Skade2006
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 24-06 2009
Indlæg: 166
Styrke: 15
Skade2006 er ny på vejen
Statusattesten er ikke fra egen lægen, den er lavet der hvor han går i behandling, på anmodning fra kommunen. Han skal forøvrigt også have lavet en speciellægeerklæring her om et par uger, til brug for arbejdsskadestyrelsen, da de skal afgøre ny men grad, den vil kommunen og de øvrige pensionsselskaber så også bruge.

Hans egen læge har aldrig interesseret sig i hans sag, da jeg engang henvendte mig med alle hans journaler for at hun kunne følge med, fik jeg afvide af sekretæren, at så mange papir kunne de ikke have i hans sag, så er stilen ligesom langt.
Forøvrigt har vi ikke noget at bruge lægen til, vi får rigtig god behandling og hjælp fra hans operationssted og smertecentrer.
Jeg har tidligere bokset med hans læge, da hun ikke ville give ham en henvisning da vi ikke kunne få børn, men efter at jeg fortalte, at jeg havde henvendt mig til patientvejlederen og hun skulle kontakte hende, så fik piben en anden lyd, derfor har der heller ikke være problemer med at få henvisning i sin tid til div. læger.
Skade2006 er ikke logget ind   Besvar med citat