Emner: Samtale
Se enkelt indlæg
Gammel 16-02-2010, 14:54   #11
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Jeg blev indkaldt til et lignende møde, med sagsbehandler og lægekonsulent. Som jeg indvilligede i at deltage i.

Under mødet brød lægekonsulenten (Aabenraa Kommune) alle reglerne, der overhovedet findes.

Det blev til at jeg skrev 4xA4 sider bemærkninger til pensionsteamet, hvor jeg gjorde det klart for kommunen at jeg er inde i lovene, og med dem i hånden poienterede jeg alle de beføjelser lægekonsulenten havde overskredet.

Samtidig med at jeg gav min side af sagen, havde det ikke været for mine bemærkninger, ville jeg med sikkerhed have fået et afslag med det samme, men grundet mine bemærkninger, besluttede pensionsteamet at de ønskede endnu en speciallægeerklæring, som jeg lige har modtaget en kopi af og som går direkte imod lægekonsulentens vurdering,

I kopien af lægekonsulentens skriftlige udtalelse, står der med store bogstaver foroven "VURDERING", og det står der også længere nede i brevet.

Han har skudt sig selv i foden, da han nu i forhold til min sag er inhabil, og de må ikke igen bruge ham til at oversætte mine papirer, hvorvidt kommunen har yderligere lægekonsulenter ved jeg ikke. Men kommunen skal vel også have oversat den nye speciallægeerklæring.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat