Se enkelt indlæg
Gammel 16-02-2010, 12:48   #8
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lizzy Se meddelelser
Når du skriver at det er din hjemkommune der skal sørge for genoptræningen, så er det der jeg mener du skal være varsom.

Jeg valgte Århus da de havde den korteste ventetid, og fik bagefter oplyst, at man så ikke ville genoptræne i Fyns Amt, hvor jeg er bosiddende.
Transporten er et kapitel for sig selv!

Forestil dig at jeg som nyopereret (fik fjernet en via maven, og en via ryggen) måtte kaste mig baglæns ind i vores Mazda 626, og så ellers hænge i "panikstroppen" resten af vejen, for at undgå div. bump undervejs.
Skal hilse og sige, at der eddermame er langt til Middelfart fra Århus.

Så undersøg det...for din egen skyld
Hej Lizzy.

Jeg fik at vide i går - da jeg talte med patientkontoret - at jeg skal selv sørge for transport hvis jeg bliver henvist/viderevisiteret til privathospital. Det er KUN i det tilfælde, jeg bliver henvist til Aros i Århus på specialaftale - som region syddanmark har en specialaftale med - at jeg kan få alt transport betalt, uanset om det er liggende eller siddende.

Vælger jeg at benytte mig af frit udvidet sygehusvalg - hvis det er muligt - og komme på fx Mølholm i Vejle, så skal jeg selv betale.

Så jeg er obs. på, at jeg skal være opmærksom på det med transport osv. Det er også derfor jeg allerhelst vil holde fast i OUH, da jeg bor så tæt på som jeg gør. Jeg kan eventuelt - hvis jeg ikke selv kan gå - blive trillet hjem i en kørestol af en pårørende... længere har jeg ikke
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat