Emner: Jeg tabte...
Se enkelt indlæg
Gammel 16-02-2010, 12:15   #103
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Ok

hvilken jurist er det. har nemlig aldrig hørt om en jurist kan blande sig i en sag.
samt hvor er din sagsbehandler henne i hele forløbet.
det er netop sagsbehandler der burde have sendt dig i arbejdsprøvning for længe siden.

hvis lægekonsulenten siger der er nedsat arbejdsevne, og din egen læge, samt privatlægen
så kan en jurist ikke overrule det på nogen måde.
men er det social service som har kigget på en sag og givet afslag

Hun var meget meget forvirret og det var lidt af et cirkus.
Ja det kan man da kun give hende ret i, vedrørende din sag
Den jurist og det udvalg som tager sig af at give flex eller afslag.

Og jo det kan de så åbenabrt godt. De kan vælge at hive fat i marginaler og bruge det som skyts for at jeg ikke får det.

Jeg har lige talt med en dame på jobcenteret og fået afklaret hvad mulighederne er nu. Jeg indrømmer at jeg talte MEGET lidt pænt til hende, men synes også at hun var lige lidt for meget. Og så er jeg bare kørt op i en spids og brugt op.

Men hun siger at nu er mine muilgheder at sende et brev med ansøgning om at få revalidering og hvis jeg ikek selv vidste hvad det skulel være til så kunne hun ik hjælpe mig.
Alternativt kunne jeg sende brev om at få fleks IGEN! Og denne gang bede om at få en arbejdsprøvning.

Hele det her er fanme et cirkus af den væreste slags. Jeg føler mig quaisimodo i buret som alle griner af for jeg er så dum og ynkelig.
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat