Emner: Jeg tabte...
Se enkelt indlæg
Gammel 16-02-2010, 11:30   #101
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Vi vurderer at din arbejdsevne ikke er varigt nedsat og at du således kan opnå/fastholde beskæftigelse på normale vilkår. Herunder vurderer vi at andre foranstaltninger end fleksjob skal afprøves

det hedder alså revalidering, for der er ikke andre foranstaltninger. når alt peger på normale vilkår.
har din sagsbehandler ikke snakket om det

hvis du så ikke kan klarer en revalidering, så kan de måske snakke om flex igen

forstå dog ikke du aldrig har snakket med din egen læge og hvis privat lægen ikke har skrevet noget med arbejdsevne.
så er det klart de kommer frem til den konklusion
Jeg har netop talt med jobcenteret for hjælpemidler og der var ikke så meget at hente. Jeg kunne få en dims til at indtale at hvad jeg elleres skal skrive og så kan man få nogle kollegaer til at være hjælpere og betale dem for det.

Herefter er jeg så videresendt til Afklaring samme sted og har talt med dem og hun vil så ringe tilbage til mig og tage den derfra om hvad der skal ske og hvad min sag går ud på. Hun var meget meget forvirret og det var lidt af et cirkus.

Jeg har da talt med min læge og han har da også skrevet at min arbejdsevne er varigt nedsat, ligesom privatlægen og kommunen egen lægekonsulent. Men det er juristen som har konkluderet at den ikke er nedsat da han har hevet udtalelser frem som ligger langt tidligere og som er irrelevante da disse udtalelser er manet til jorden af 5 andre læger.
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat