Se enkelt indlæg
Gammel 15-02-2010, 21:14   #49
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Tak for jeres indlæg og support.

Hun virker ret kompetent, hende jeg skal til møde med i næste uge. Jeg troede dog, at hun allerede havde gennemgået min sag inden hun skrev til mig om møde. Det tyder det dog ikke på, når hun end ikke vidste, at der var kommet nye læge dokumenter, 3 rapporter i dec. 2009, som endnu ikke har været over lægekonsulenten.!! Tænk sig, at hun ville opdatere sig frem til på torsdag. Hvis hun så kan få lægekonsulenten til, at komme med sin vurdering af de seneste docs. på en uge, jamen så er hun jo super hurtig og har måske lidt magt i systemet.

Nu må vi se hvad det bliver til. Det er så hårdt når man skal tvivle på om ens sag går igennem og med alle de ankesager man hører om, jeg håber virkelig at min sag går nemmere. Jeg vil "aldrig" kunne få kontant hjælp, da jeg jo får tab af erhvervsevne udbet. og da jeg ikke har nogle af mine børn boende, er det minimialt hvad jeg kan få at boligsikring pt. Jeg er nødt til, at lade være med at tænke herpå og blot spæde til med mine egne penge så længe de er der.

Foreløbig har jeg god tid til, at forberede mig til mødet i næste uge og tage en dag ad gangen. Jeg har ikke skrevet under på nogen pensionsansøgning, såvidt jeg ved, men jeg må se hvad hun foreligger mig.

Kh. EE

Sidst redigeret af Enteneller; 15-02-2010 kl. 21:16.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat