Se enkelt indlæg
Gammel 11-02-2010, 21:16   #227
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Lidt positivt nyt.

Har i dag været til EMG-undersøgelse (nerve/muskel undersøgelse) på privatklinik.
Og som jeg ganske selv havde på fornemmelsen, så viste de foreløbige resultater (det er noget med de skal regnes helt nøjagtigt ud) at mine nerver i armen er helt ok. Så det at jeg har snurren i de tre sidste fingre på højre hånd og smerter ud i armen skyldes ikke fx en nerve i klemme i armen.

Det tænkte jeg nok, for efter jeg fik svaret på MR-skanningen af nakken og fik at vide der er de problemer der er, så var jeg godt klar over, at problemerne i armen og ud i højre hånd stammer derfra.

Men det var altså vildt godt at få det undersøgt rigtigt og får en melding om, at det er det der er er galt. Så er det udelukket og jeg kan koncentrere mig om det næste.

Hellere en undersøgelse for meget og så den ikke viser noget - andet end alt er normalt - end at jeg skal igennem samme cirkus og månedsvise ventetid som jeg har været i udredningen af min nakke og skulder

Ellers intet nyt i forhold til neurokirurgisk eller med min sag overhovedet, men ville lige dele ovenstående med jer
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat