Se enkelt indlæg
Gammel 09-02-2010, 20:06   #1
Kjersti
Hvor skulle jeg ellers være
 
Kjerstis avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2008
Lokation: Midtsjælland
Indlæg: 177
Styrke: 16
Kjersti er ny på vejen
Prøv lige og læs dette!!!!!

Hej Alle ...

Jeg visiteret til flex i 2008 og har gået på ledigheds ydelse siden, så jeg har som så mange andre... været sendt på div. kurser.
Da jeg ikke har fået noget flexjob i mellemtiden, har jeg været i en ny arbejdsprøvning, hvor det viste sig at jeg ikke kunne klare de samme timer, som da jeg fik flex, mit helbred er blevet værre i mellem tiden desværre.
Jeg har kroniske smerter i ryg og arme - fibromyalgi og røg ned med en depression i jan. 2009 pga. hele situationen og er i behandling for denne.
Efter den nye arbejdsprøvning som viste mindre timer end sidst.. sagde min sagsbehandler at det var bedst og søge pension til mig.
Hun fik lavet det hele klart, men lægekonsulenten syntes at jeg skulle til en Psykiater først...
Hun ringer så til mig og fortæller hvad han sagde og hun syntes det lød som en god ide..
Jeg forstår bare ikke... hvad jeg skal hos en PSYKIATER da det ikke er mit hoved det er galt med... jo jeg har meget tit migræne og jeg fik jo også denne depression... men det tror da pokker med alt det man blir budt fra deres side.
Hvad mener i om at jeg skal til en Psykiater.. når jeg har fået stillet diagnoserne... Kroniske smerter i ryg og arme samt fibromyalgi ?????

Tanker til jer alle fra Kjersti
Kjersti er ikke logget ind   Besvar med citat