Se enkelt indlæg
Gammel 06-02-2010, 22:08   #1
TinaB
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2009
Indlæg: 60
Styrke: 16
TinaB er ny på vejen
Thumbs down Jeg flyttet mig ikke et skridt.

Det er ved at være længe siden jeg har været herinde, har bare ikke haft overskud til at læse herinde tror jeg.
Jeg er stadig på kontanthjælp, jeg har klaget her og der over dårlig sagsbehandling m.m og nu jeg ved at køre træt, og orker snart ikke det ****e system mere
Min tidligere sagsbehandler på revalidering indstillet mig til flexjob , hvilket jeg fik afslag på ,begrundelse , jeg havde ikke været i arbejdsprøvning. Jeg anket sagen , men odense kommune vedholdte deres afslag men nu med begrundelsen af at jeg afventede ny behandling (OCD, angst, depression) og denne skulle afventes, Jeg anket igen sagen , som så gik til ankenævnet , de medgav odense kommune at jeg skulle i behandling først. I brevet skrev de at jeg skulle modtage tilstrækkelig behandling hvorefter at der skulle tages stilling til om jeg skulle tilbydes ny revalidering, flexjob eller anden foranstantling , men i hvert fald gjorde de det klart at Odense kommune skal hjælpe mig.
Jeg har nu været på kontanthjælp i 7 måneder, indtil nu har jeg undgået aktivering selvom de har prøvet , men jeg magter det simpelthen ikke som jeg har det nu, jeg bliver mere og mere syg i det her system, alt er ved at falde fra hinanden , min økonomi ligger i ruiner, og vi overlever kun hver måned ved hjælp af familien som hjælper os økonomisk, min gæld vokser og vokser og der er ingen vej ud. Jeg har ikke længer råd til at ta fuld dosis af min medicin, så er ved at trappe mig selv ned i . Har søgt om hjælp til medicin men fået afslag med begundelse at min medicin udgifter er vel dokumenteret , men jeg har for meget gæld , betaler 4500 kr i gæld hver måned , men de bliver regnet som rådighedsbeløb , dybt ulogisk i mine øre
Nu jeg indkaldt til samtale i jobcenter på mandag , hader nå de breve dukker op hver 3mdr, får det skidt og ved at jeg jeg nok ikke kan blive ved med at undgå den aktivering , hvordan skal jeg kunne blive ved med at undgå den ?Er det nok at jeg stadig afventer behandling , har været på vent 1 år nu.
Åh føler mig så drænet for energi , og har tabt gejsten med at kæmpe for jeg kommer jo ingen steder, møder konstant en mur, og jo forståer sq godt dem der får lyst til at klappe til en sagsbehandler i afmagt.... føler nogen gange at jeg også kunne ende med at blive en af dem en dag
Ved egentlig ikke havd jeg vil med det her indlæg... andet end bare at sige , at Odense kommune sq god nok har fået kørt mit liv i smadder.
TinaB er ikke logget ind   Besvar med citat