Se enkelt indlæg
Gammel 06-02-2010, 10:47   #205
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Jeg kan ikke rumme mere i mit lille hoved

Jeg er virkelig bims i hovedet over alt det der foregår (og ikke foregår) i mit liv. Jeg er stresset, kan ikke koncentrere mig om noget som helst, og det gør, at jeg misforstår vigtige ting og ikke læser tingene rigtigt. Jeg laver virkelig ged i tingene for mig selv og jeg er mega frustreret over, at min hjerne er stået helt af.

Jeg skrev i tirsdag - hvilket jeg har skrevet længere oppe - bare kort svaret fra MR-skanningen jeg havde fået pr. brev fra speciallægen, til min socialrådgiver og til min fagforening. I mailen skrev jeg også, at jeg ville skanne brevet ind og sende det samt at jeg nok skulle vende tilbage når jeg havde talt med speciallægen i telefonen om onsdagen og jeg vidste hvad aftalen blev med ham.

Jeg fik så svar tilbage fra min socialrådgiver, hvor hun skriver

Citat:
Hej Heidi

Tak for mail.

Jeg afventer tilbagemelding fra *speciallægens navn*, så din ressourceprofil kan blive fuldt opdateret. Og ellers er henvisningen til Revahuset klar til partshøring hos dig og herefter parat til at sende til Revahuset.
Hvordan vil I lige tolke den?!

Jeg tolkede den nemlig som at hun afventede tilbagemelding direkte fra ham og ikke fra mig. Og jeg gjorde så ikke mere, tænkte, at så hastede det jo ikke med at jeg skannede det brev ind eller meldte tilbage.

Jeg skrev så en ny mail til min fagforening, vedhæftede svaret fra min socialrådgiver og skrev, at jeg tolkede det som om at hun selv havde rettet henvendelse til ham og ventede på svar direkte fra ham.

Onsdag snakkede jeg så med speciallægen og der spurgte jeg også om, om han havde fået en henvendelse fra kommunen og det havde han ikke... og der var min forvirring stor og jeg mistede endnu overblikket.

I går, fredag, fik jeg så en mail fra min socialrådgiver, et kvarter før jeg var på vej ud af døren (skulle ud til min mor og forkæles)

Citat:
Hej Heidi,

Jeg ville gerne sende din henvisning til Revahuset afsted snarest muligt, så jeg tænker, at indføre de anførte oplysninger fra dig i ressourceprofilen og sende den og henvisningsskemaet + aktindsigten til dig til godkendelse i dag. Så vil jeg bede dig om at sende ressourceprofilen og henvisningsskemaet retur i underskreven tilstand til mig.

Medmindre du mon kan nå at indsende svar fra *speciallægens navn* en gang idag??
Der sad jeg og lignede ET stort spørgsmålstegn og fattede ikke en bjælde, men skyndte mig at skanne brevet ind og sende til hende.

Da jeg er ude ved min mor, tjekker jeg lige min webmail og ser så der er tikket to mails ind fra min fagforening og to fra min socialrådgiver.

Min fagforening skriver bl.a. i den ene

Citat:
Det er muligt, at jeg misforstår hende, men jeg synes da lige netop, at hun skriver at hun afventer oplysninger fra *speciallægens navn*. Hvad får dig til at tænke, at hun ikke vil have de oplysninger
Øh ja... hvad får mig lige til at tænke det... måden hun skriver det på måske? Men nu er den sendt. Og jeg kan da godt se, at jeg nok har læst helt forkert, men er der noget at sige til det når man er stresset, forvirret, distræt, har koncentrationsbesvær, har mistet overblikket osv? Det havde jeg så også skrevet i mailen til min fagforening.

Og ja... for at bidrage yderligere til hele min forvirring, håbløshed og min stress skriver min socialrådgiver to mails med følgende ordlyd... der er ikke engang to timer i mellem de to mails

Citat:
Hej Heidi

Mange tak, jeg sender de nævnte ting i dag.

Så kan du også se hvad sociallægen har vurderet, og indsende dine eventuelle bemærkninger.

God weekend.
og den sidste

Citat:
Hej Heidi

Tak for din mail.

Jeg er ked af at ændre i min udmelding, men jeg vil gerne drøfte *speciallægens navn* svar med min sociallæge på mandag morgen forinden henvisningen laves, og så hører du fra mig bagefter.

Hvis du har spørgsmål til dette, kontakt mig endelig, jeg er her frem til 14.30 idag.
Der knækkede filmen totalt for mig.

Jeg har det da virkelig skidt med, at jeg er så langt ude nu, at jeg misforstår ting, læser forkert, ikke får gjort tingene osv.

De må da - både min socialrådgiver og min sagsbehandler på fagforeningen - tro, at jeg er komplet idiot... men det er jeg så også. Føler mig i hvert fald sådan.

Jeg har stort set hele tiden været på forkant med min sag, orienteret med det samme osv, og nu kikser det hele bare for mig.

Nu kan jeg så gå og vente til mandag med at få besked fra min socialrådgiver omkring sociallægens nye vurdering... og jeg aner ikke hvad der er op og ned på det hele eller mig selv.

Gudskelov har jeg sovet ok i nat og er i dag nogenlunde klar i hovedet, ellers havde jeg heller ikke kunne skrive det her indlæg - eller om lidt haft hjerne til at svare min fagforening og få redt de misforståelser ud.


Men jeg er ked af det at jeg laver så meget koks i tingene, jeg er stresset og føler mig presset ud i tovene.
Jeg kan slet ikke overskue, at jeg skal læse min ressourceprofil igennem på et vist antal dage og godkende ****et.

Men måske ender det hele med jeg ikke skal på Reva? Eller hvad mener I?

Hvorfor mon hun lige vil runde sociallægen igen? Er det fordi hun ikke tør ansvaret for at sende mig på Reva med de nye oplysninger der er kommet frem eller hvad?

Sorry... jeg ved godt det er langt det her... og langt ude... men det viser bare hvor skør i hovedet man bliver når man bliver presset nok.

Jeg ved så også godt, at jeg kammer helt over i sådan en situation her og reagerer fuldstændig vanvittigt. Min angst går amok, mine handlinger er sindssyge og jeg går helt i panik. Og jeg kan slet ikke styre det....
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab

Sidst redigeret af hla72; 06-02-2010 kl. 10:50.
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat