Se enkelt indlæg
Gammel 04-02-2010, 02:56   #25
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ha ha ha ha det er sq da godt nok her i den her tråd det sner hva (ej plat *GGGG*)

Altså jeg så nu også den tv avis jeg kunne heller ikke blive foraget men grinte godt nok en kende af stakkels statsminister sønnen ..

Tom Benhke står med alvorsfuld mine og siger .. jamen loven er loven og den skal overholdes og er der ikke skovlet sne ved folk så må man melde det til politiet (jaaaaa right for de har ikke andet at bruge tiden til vel ) så skynder journalisten sig at sige til TB jamen der er ikke ryddet ved statsministeren og vupti mens tv 2 er der kommer statsminister sønnen drønende ud og begynder at rydde sne (hvem tror i har ringet til ham )


Hvad er problemet med sneen her er der ingen problemer jeg købte forrig år en FED sne skovl alle mine naboer vil edder gerne låne den så den står foran min hoveddør og har sagt til alle .. jamen vi deler da og vupti hvergang jeg går ud af min dør så er der nogen der har fjernet min sne ... så køb jer en god sne skovl som naboen gerne vil låne så kan de ikke lide at lade være med at tage jeres sne som tak for lån he he

Her har vi også vores egne varmemestere som køre med en mini traktor og smider sne væk desværre smed de det hele tiden op foran webs el scooter eller min søns hovededør , havde fat i dem og spurgte om ikke de kunne finde et andet sted end sønnes hovdedør at smide det , de grinte og sagde sådan en rask ung mand ..

Kiggede på dem og sagde nu er det jo ikke alle handicap der kan ses vel


Min søn har en sygdom i hænderne der gør at hans hænder smerter og bliver blå bare der er under 20 grader ... og vupit i dag var jeg lige derover ikke mere sne foran hans dør og web stillede sig ud med armene over kors og så på at de smed sne hen mod hans scooter og vupti så er det også væk .. utroligt som lidt kommunikation kan hjælpe ikk (og man kan også spørge naboen om ikke lige de gider holde frit for sne når man rejser ned i regnen) så kommer der heller ikke tyve og jeg ved ikke mine naboer og jeg tømmer hinandens postkasser og ser efter hinandens lejligheder når vi er på ferie ...

Jeg kan ikke cykle i det her vejr og så kommer mine naboer da forbi og høre om jeg skal have noget med eller om jeg vil køre med ned og handle .. hmmm gad vide om jeg bor et godt sted eller om vi bare snakker mere her
  Besvar med citat