Se enkelt indlæg
Gammel 02-02-2010, 10:23   #25
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
Hej Smidt

Ud fra det du skriver kan jeg forstå at du helst ikke vil på pension, og det er forstålig nok, jeg havde det selv på samme måde.

Men du skal tænke på dig selv og din familie.

I mit forløb er jeg da kommet så langt at jeg nu går efter pensionen da denne vil give mig ro.

Og du skal jo huske på, at man får pension jo ikke betyder at man bliver helt sat udenfor døren.

Man må på pension jo godt have et skånejob.

Og skulle ens helbred blive beder kan man jo sagtes få sat ens pension i hvile, og komme ud i flex.

jeg ved ikke lige hvordan jeg skal forklar det på skrift men jeg prøver, og hvis det lyder hårdt er det ikke sådan ment

Som jeg læser dine indlæg er du total bombet når du har været på "kontoret" og du ikke har meget energi til ret meget der hjemme.

Prøv sammen med din mand at sætte dig ned og tag en snak om hvad du kunne nå der hjemme med den sparesomme energi du har hvis du ikke skulle på "kontoret", og hvis i så finder frem til et resultat så halvere det i kom frem til, så vil der jo stadig være noget energi tilbage til familien.

Og du skal huske på at hvis du bare når en lille smule der hjemme hjælper du jo din mand lidt og jo mere hjælp han får jo mere tid har i jo til hinanden


også har jeg lige en tilføjlse til zuza. man kan rent faktisk godt få sygedagpenge i længer tid end de 3 år, mine sygdagpenge blev forlænget på ubestemt tid.


så vil jeg lige slutte dette indlæg af med en ordenlig bunke af dem her .

Sidst redigeret af Fodfolket; 02-02-2010 kl. 10:26.
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat