Se enkelt indlæg
Gammel 01-02-2010, 13:34   #3
sørensen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2009
Lokation: Ringkøbing-skjern
Indlæg: 31
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
sørensen er ny på vejen
Jeg har for en måned fået en ny sagsbehandler, hun forstod bestemt heller ikke hvorfor jeg har fået afslag på fp. Hun ville rejse sagen igen, med det samme vi fik noget nyt frem. Hun mente min barndom måske kunne uddybes noget mere, og ville derfor få lægekonsulenten til at udforme nogle spørgsmål til min psykiater. Udtalelsen derfra kunne være nok til at rejse sagen igen, sagde hun.
I dag ringede jeg til hende igen for at høre hvornår spørgsmålene var klar.....MEN så får jeg at vide at hun ikke er ansat længere.
Nu har jeg så fået en ny sagsbehandler igen. Og så starter møllen forfra. Hun mener sammen med den (også) nye lægekonsulent at jeg måske kan få fleksjob. Derfor skal der indhentes statusattest ved psykiater igen, der er stillet en del spørgsmål til ham igen, som han allerede har svaret på flere gange, og jeg skal måske til psykolog igen..
De mener pludselig ikke der står noget i min sag om at min tilstand er kronisk, om jeg får den rette medicin m.m.
Alt det står jo i min sag, og er bekræftet af så mange forskellige kloge hoveder.

Jeg orker det snart ikke mere. Det tager så hårdt på mig bare at skulle til et enkelt møde og nu venter en masse igen. Jeg frygter osse de kan finde på at arbejdsprøve mig igen, når de mener jeg kan få et fleksjob....det kan jeg virkelig ikke overskue...

Ja undskyld....men jeg skulle lige have luft...
sørensen er ikke logget ind   Besvar med citat