Se enkelt indlæg
Gammel 30-01-2010, 07:43   #43
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Spørgsmålet er så om hun bruger de 2 uger til at sætte sig ind i min sag, tale med lægekonsulenten om de ny ankomne papirer og opdatere min ressourceprofil. !?

Min sagsbehandler formulerede det som flg:

"Jeg har drøftet din sag med vores faglige koordinator. Hun overtager din sag, idet hun fremtidig skal afklare sager til førtidspension og skrive ressourceprofiler. Hun vil kontakte dig om 2 uger."

Det lyder som om de har haft lidt omrokering på kommunen (oven på Holstebro sagen?). Jeg vælger, at tro, at hun bruger de 2 uger til at opdatere sig på min sag. Jeg har ikke bedt om hendes mail adr. endnu, da jeg tænker at jeg hører fra hende. Dog har min tidligere sagsbehandler fået mailet min anmodning om aktindsigt 2 gange, så mon ikke at jeg hører nærmere herom med tiden også ?.

Jeg har jo også stadig den skrivelse fra min læge, hvor han samtidig med at han skriver noget lægefagligt omkring de dersens blodprøver som var normale, også skriver, at jeg er blevet henvist til rheumatolog (på egen opfordring.)

Jeg tror at jeg vælger, at holde den skrivelse for mig selv medmindre hende den nye spørger til den, da jeg havde informeret min tidligere sagsbehandler om at jeg ville et dokument på blodprøverne. Årsagen hertil at min læge jo har blandet de to ting sammen i sin skrivelse og at jeg først skal til rheumatolog i maj for check af fibromyalgi og jeg gider altså ikke at kommunen skal forhale min sag yderligere af den grund.

Jeg må se hvad det bliver til, ja det navn EE er sku meget rammende for mig i alle livets henseender.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat