Se enkelt indlæg
Gammel 27-01-2010, 15:29   #187
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Nåh, kan fortælle, at jeg fik taget tyren ved hornene og gik i gang med at finde ud af hvad hulan det der frit sygehusvalg og udvidet frit sygehusvalg er for noget.

Snakkede over msn med min veninde, som har været igennem samme undersøgelse og hun var en stor hjælp.

For mig var det jo som at vælge mellem pest og kolera, angst for kommunen og angst for at handle på det brev.

Til sidst fik jeg taget mig sammen og ringede til visitationskontoret i Region Syddanmark og efter 25 minutters ventetid (og deraf følgende angst, hjertebanken og svedeture) fik jeg fat på en vældig flink dame, der hurtigt fik fundet et andet sted med kortere ventetid.

Jeg var så nervøs for at jeg måske skulle helt til Holstebro sygehus eller til Mølholm privathospital i Vejle, men Privatklinikken Bondovej her i Odense har 2 ugers ventetid... så det bliver det

Det tog mig så også lige over to timer at få det gjort, inkl. snak med veninde, ventetid osv.

Men nu kan kommunen i hvert fald ikke brokke sig over, at jeg først kan komme til EMG-undersøgelse 4. maj på OUH, det bliver noget hurtigere på privatklinik... til gengæld skulle det så ikke undre mig, at de vender det til DERES fordel, at jeg har handlet på min angst
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat