Se enkelt indlæg
Gammel 21-01-2010, 14:47   #8
V_Brask
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2009
Lokation: Jylland
Indlæg: 193
Styrke: 16
V_Brask er ny på vejen
vedr klager.

Klagede April 2009 til socialrådgiver og hendes chef, over manglende aktindsigt, og at der ikke skete nok

Så klagede fagforeningen tilbage i maj 2009 over sagsbehandlingen og at sagen unødvendigt blev forhalet. Denne klage blev sendt til socialrådsformanden, han sendte den videre ned til jobcenter chefen. Svaret: .... det er en meget kompliceret sag....da der har været medarbejder mangel og rådgiverskifte vil der være nogle som falder igennem, og det er selvfølgelig beklageligt


D. 25 nov 2009 klagede min eks til Borgmesteren med min fuldmagt. Der blev spurgt om borgmesteren var ening i "socialrådsformandens" udtalelse, og om han synes det er ok at bruge skatteydernes penge på at sende folk til psykolog for en fysisk lidelse, som er dokumenteret. Efterfølgende vil man sende den syge til psykiater selvom, psykolograpporten viste en psykist sund og rask person.
At sende folk gentagne gange til speciallæge, som alle skriver det sammen, fordi socialrådgiverne mv ikke gider læse sages akter.
Er det i orden at en socialrådgiver siger, jeg har sku ikke tid til at læse din sag. Det er alligevel i hovedet det er galt, og det er jeg og min leder enige om.
Samt en masse mere. Her er grineren, denne er gået ned til jobcenterchefen, som har sendt den til afdelingslederen. Her afventes svar.'

Og nu har de lukket kassen.
V_Brask er ikke logget ind   Besvar med citat