Se enkelt indlæg
Gammel 21-01-2010, 12:11   #22
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Har du alt det her på skrift ?

Jeg kender ikke så meget til salg af værdier når man kommer på kontanthjælp så jeg kender ikke loven omkring det men jeg kan ikke forstille mig at de kan sætte prisen på køb når det ikke er det du kan få ind ved salg ...

Jeg ville skrive til en advokat om det der er en her på nettet du betaler 80 kr i kvartalet og det er altså kompetente råd de giver jeg brugte dem meget da jeg havde en sag omkring skimmelsvamp du får lige adressen her
http://www.familieadvokaten.dk/

Det kan være der allerede ligger noget omkring det ..
Citat:
Til en start ville jeg skrive til kommunen at du vil have at vide hvordan du skal forholde dig mht din bil ..

skriv den er købt den og den dato og det og det år den er købt i fælleskab mig og min kæreste , pengene har vi betalt halvdelen af selv og den anden halvdel har vi lånt af hans forældre (lånedokument forfindes ) min kæreste har ringet til jer og påpeget at den bil også er hans det har i valgt at sidde overhørig , i har derefter meddelt mig at jeg skal få vurderet bilen, den bliver vurderet til max 45000 ved salg og så fortæller i mig at det er i ligeglade med i tager ny prisen (som jeg har givet for den ) hvordan mener i selv at jeg skal forholde mig til det ?


Kan i henvise til den lovgivning i bruger og henvise til hvor det fremgår at det er ny prisen i kan formueberegne af ...

hvis jeg kun kan få solgt bilen for 40.000 og skal betale gælden i den samt den formue på 10.000 som jeg har lov til at have så står i den så er der 10.000 tilbage ..

Derfor vil jeg gerne have at I fortæller mig (henviser her til vejlednings pligten for kommunen ) hvordan jeg skal gøre dette her med de oplysninger jeg her har givet jer, jeg vil have det at vide på skrift samt en klage vejledning ...
Hvad med din kæreste arbejder han og bruger han bilen ?
  Besvar med citat