Se enkelt indlæg
Gammel 21-01-2010, 11:25   #21
tiny2tkv
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 15-01 2010
Lokation: Aalborg
Indlæg: 14
Styrke: 15
tiny2tkv er ny på vejen
Thumbs down

Hej alle,

Ville lige komme med en update. Jeg fik afslag på min ansøgning om kontanthjælp og jeg kan søge igen til maj. måske først juli pga en midlertidig invalidepension udbetaling fra PFA.

Det er helt grotesk hvordan de behandler sagen.

Jeg ejer en bil, der er købt for 55.000 de beder mig få den vurderet ved forskellige automobilforhandlere, som vurderer den til 45.000 max. jeg får det skriftligt og skal sende det til kommunen, som kvittere med at ignorere prisen fra bilforhandlerne, og går udfra købsprisen.

Så siger jeg, "jamen hvis jeg så kun kan sælge bilen for 40.000, kan jeg så søge før?" hun siger; "nej, det er vi ligeglade med"

Hvorfor F... skulle jeg så få bilen vurderet? Så skan jeg lige så godt lade være med at sælge den? "Ja" lyder svaret så!!

Noget helt andet er, at jeg har lånt de 20.000 til den fra mine svigerforældre og de resterende er trukket på mig og min kærestes fælles kredit. Så det går også ud over ham. Det fringede min kæreste og fortalte dem, men det lader de som om de aldrig har hørt, da jeg snakkede med dem! Altså hvad f.. er det for noget...

kan man klage over den afgørelse?
tiny2tkv er ikke logget ind   Besvar med citat