Se enkelt indlæg
Gammel 20-01-2010, 13:25   #9
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Tak for jeres kommentarer

jsn - der er ikke medicin på, da jeg har været i den dyre gruppe 1 i danmark - er nu skiftet til gruppe 5. Ansøgningen dækker de punkter for 2009 - da jeg har ret til 12 måneder bagud. Der er anden opgørelse fremadrettet, hvor medicin er på.

omkring danmark ligger der principafgørelse på, at kontingent ikke kan dækkes. klogest vil være - her og nu - at melde sig helt ud, når man bliver bevilliget §100. Det tør jeg så bare ikke, for man ved aldrig hvad der sker fremadrettet.

Trold - den er sendt, ellers tak for hjælpen :-)

Zuza - jeg ved ikke lige hvd der er sket, men der mangler ikke noget. der er ingen tomme punkter i worddokumentet.


Jeg har i september 2009 gjort opmærksom på, at jeg nu har brug for 1-plans hus. Dette reageres der overhovedet ikke på. Først nu hvor jeg søger udgifter ifm. flytning i 2010, skriver han tilbage, at jeg skal kontakte aktivitet og træning.

Jeg kan forestille mig, at de vil give afslag, såfremt de ikke når at vurdere nuværende bolig først/mine behov (skal siges at det egentlig er afdækket, da jeg fik boligændring i køkken fik jeg samtidig besked på, at når trapperne blev et problem, var huset ikke længere egnet til mig).

Hvordan vil jeg stå i den situation, hvor en manglende afdækning skyldes, at sagen har "ligget" og samlet støv på et forkert skrivebord i 4 måneder? Skal en sagsbehandler ikke altid videreformidle henvendelser, hvis de er havnet forkert?
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat