Se enkelt indlæg
Gammel 19-01-2010, 12:07   #7
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Fjolle,

Jeg føler med dig, jeg havde et helt år hvor jeg ikke var i systemet og før det 3 -4 år hvor jeg bare sled mig igennem hverdagen. Der er flere gange i løbet af en dag hvor jeg får nedtur, men jeg føler at jeg er blevet bedre til at håndtere dem. Jeg kan se at det handler meget at sætte grænser for hvad jeg kan, og om pauser og ro på sofaen og det må både jeg og andre lære at respektere.

Ofte er jeg fuldstændig græsk katolsk over noget som helst i min sag eller om jeg har penge til at overleve overhovedet, det hele gør bare så ondt og alt er svært at overskue.

Jeg håber for dig at du får din sag den vej du vil, så du kan få noget ro. Ja jeg syntes og at din sag ligner meget min, så nu må vi jo se om min sagsbehandler har samme mening som mine papirer, at indstille min til pension. Om det så blot bliver med revurdering om 5 år, er jeg lykkelig, men jeg har ingen anelse om hvad hun siger. Min alder på 41 år er vidst en del i mod mig + det at jeg "først" i 2006 røg ned med nakken.

Prøv så vidt muligt du kan at ligge på sofaen i ro og mag med hænderne på din mave. Søg at koncentrere dig om dig selv, om at slappe af og lytte til roen. Det er super. Jeg startede med afspænding til øvelser på cd, så meditation på en cd jeg fik i forbindelse med et kursus jeg fik ved min psykolog og nu er det bare ro på sofaen. Nogle gange 1 nogle gange 3 timer, det er suverænt og kan varmt anbefales.

Kh. EE
(som de fleste at de 41 år af hendes liv har haft svært ved at slappe af og tage en morfar på sofaen, nu kan jeg det ).
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat