Se enkelt indlæg
Gammel 19-01-2010, 12:05   #14
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Den ulykkelige Se meddelelser
En anden ting som ikke har noget med pension i udlandet at gøre,er at alle skriver at det er så svært at få en FTP og at man skal igennem en masse arbejdsprøvninger og alt muligt andet langtrukkent vrøvl.
Kan altså ikke lade være med at reagere på sådan en besked her , jeg håber du er klar over hvad K10 er ? det er en side hvor man hjælper hinanden når man er i klemme i systemet det at man er kommet i klemme i systemet gør jo at man har tendens til at det bliver noget "langtrukket vrøvl"

Ingen her har nogen sinde benægtet at en sag kan komme hurtigt og retfærdigt igennem systemet .

Selv er jeg på 2 år sygemeldt på ledighedsydelse efter at have været 4 år på kontanthjælp og 1 år i job og ja det vil jeg kalde langtrukket vrøvl , jeg ved ikke om jeg forstår dig ret når jeg læser at du mener at langtrukket vrøvl er ment fra K10 brugers side , eller du mener fra kommunes side men lad os slå fast en gang for alle at nogen kommer hurtigt og nemt og retfærdigt igennem systemet og de kommer desværre sjældent på K10 og fortæller om det, de ved ikke at vi eksistere for de har ikke brug for os herinde...

Dem der finder os er dem der virkelig sidder i klemme i systemet ...
og dermed er under kategorien langtrukket vrøvl ...

Citat:
Jeg har ikke haft en eneste arbprøvning og var på kontanthjælp i 2 år.der gik kun 10 dage fra min sagsbehandler sendte sagen videre og til jeg fik den tilkendt.ved ikke om jeg bare har været heldig.

mvh Jens
Dejligt for dig og andre her har så haft over 8 arbejdsprøvninger kan ikke huske hvem det var der i går skrev at vedkommen endelig havde fået pension og sidste arbejdsprøvning varede 1 år men jo jeg tror bestemt du har været heldig ...

Det sidste i mit forløb var at jeg blev visiteret til reva der skulle arbejds prøve mig i april 09 først i aug 09 lykkedes det dem at finde et sted, arbejdsprøvning var overstået i oktober , og i december fik jeg så at vide at min sag nu var ved at blive gjort klar til at blive til pensions nævnet har intet hørt siden heller ikke trods rykkere .. så jo jeg tror klart du har været heldig men tror bestemt ikke at du er den eneste jeg kender andre der har fået pension uden problemer .. men igen .. K10 falder dem ikke så naturligt

Tillykke med pensionen og held og lykke med flytte planer send os endlig billeder så vi kan se hvor du bor .. tror vi er mange her der drømmer om pension og komme ud af det her land ..

Har selv børn så kan desværre ikke komme nogen steder selv om det skulle ende med pension men når alle en dag klare sig selv så vær sikker på at man ikke kan se min R** for bar skosåler