Emner: Spørgsmål
Se enkelt indlæg
Gammel 18-01-2010, 10:01   #25
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
ja man ser sgu ikken oget tv show til indsamling til hjælp af vores egen som lider.
Citat:
Og så sidder der alm danske fattige familier der ikke engang har råd til at holde jul, og som har fået afslag på en skide julekurv der KUNNE have forsødet højtiden en smule.
Der står danske familier uden tag over hovedet fordi de ikke længere kan betale huslejen, der sidder børn i familierne der aldrig kommer til sport eller kan dyrke en fritidsinteresse, fordi familien simpelthen ikke har råd til en ekstra post om måneden, der er børn der aldrig går i andet end genbrug og aldrig får fornøjelsen af at pakke nogle sprit nye kondisko ud af æsken og være den første til at gå i dem osv osv.
så så sandt så måske vi skulle prøve at råbe tv osv op og få lavet et tv show til at hjælpe dem og alle andre fattige og folk der lider i danmark oh nej det gider de sgu ikke give jo ikke præstise i udlandet.derfor behold de 50 mill derfor siger ejg nej til de skal have dem er jeg et dum svin helt sikkert men nåt folk her hjemme lider er jeg et dumt svin ved at heller vil hjælpe dem så er jeg et stoldt dum svin .og husk nu når end gang i får afslag lad værd med at brokke jeg de penge der kunne have give dig bil osv er gået der ned

Sidst redigeret af superkok; 18-01-2010 kl. 10:10.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat