Se enkelt indlæg
Gammel 16-01-2010, 00:09   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ruby Se meddelelser
Jeg er i fleksjob og har været det siden 2001. Jeg er i fleksjob samme sted som jeg var før jeg fik min rygskade og hvad dermed følger af stivgørende operation, gigt osv...

Jeg har kæmpet og kæmpet og ligger lige nu på 12 timer på arbejdspladsen og 3 timer hjemme - pr. uge - fordelt på 4 timer mandag, onsdag og fredag. Ud af de 3 dage har jeg næsten hver uge mindst en sygedag. Jeg arbejder på kontor, og har alt hvad jeg kan pege på af hjælpemidler o.lign. så forholdende er som de skal være (er ansat i en a-kasse )


Så altså... er det "min ret" at komme på pension - når jeg ikke længere magter et fleksjob???

UNSKYLD det blev så langt - havde åbenbart behov for at dele det lange opslidende forløb med nogen... jeg ligger og har ondt i maven over... at der måske kommer svar i morgen - hvem ved???

Lili
Nej, det er ikke en 'RET' du har, men det kan da meget vel være din eneste mulighed, hvis det viser sig, at du heller ikke har en arbejdsevne indenfor nogle andre fag....men nogen selvfølge er førtidspensionen ikke, da det afhænger af din arbejdsevne mht andre jobs, nye skånebehov og muligvis en ny vurdering. Men. Kan du ikke længere fungerer i noget erhverv, jamen så er der kun førtidspensionen tilbage.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat