Se enkelt indlæg
Gammel 08-01-2010, 10:23   #2
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Litha,

Jeg kan følge dig, det vil være frygteligt at miste sin TAE forsikring for ikke at tale om helbredssikringen, der følger med.

Jeg forstår ikke hvorfor PFA vil stoppe den, det kan de vel ikke bare sådan lige?. Hvis de har tvivl om din arbejdsevne og dit helbred skal de vel have nye rapporter fra kommunen og lægerne indvolveret?

Indsat: Det kan sagtens være fordi at de bare er blevet orienteret om at du er blevet opsagt og så tror de at du er "normal". Du skal have orienteret dem om at du nu søger førtidspension. De skal endelig have løbende oplysninger så de ikke bare stopper indbetalingerne..

Du må have fat i dem, hvis din arbejdsevne stadig er 2/3 og du stadig er berettiget til TAE herunder så skal den vel fortsætte. Fat i dem og få dem til at forklare hvad det går ud på.

Jeg fik også mine udbetalinger stoppet på et tidspunkt, men det var "bare" fordi at SEB pension ville høre hvordan min førtidspensions sag ved kommunen gik, sindssygt.

Tal med dem allerede idag så du kan få at vide hvad de har brug for , din forsikring bure jo kunne fortsætte til du er 65 år, medmindre der er ændringer i din hidtidige tilstand !!!. Udbetalingerne fortsætter jo også selvom man er på sygedagpenge eller kontant hjælp, så hvad er deres grund. ??

Kh. EE

Sidst redigeret af Enteneller; 08-01-2010 kl. 10:26. Årsag: Kom lige i tanke om noget :-)
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat