Se enkelt indlæg
Gammel 08-01-2010, 00:07   #11
Havedammen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Havedammens avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2009
Lokation: Struer Kommune
Indlæg: 178
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Havedammen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Lidt som med mig Havedammen, min arbejdsevne fejler heller ikke noget, det er psyken den er gal med.
Og dog, hvis jeg så lader den hænge lidt i luften, så er det jo psyken der umuliggør at jeg kan varetage et arbejde.
Her hjemme kan jeg jo arbejde i døgndrift, eller hos venner og bekendte, hvor jeg kan lave hårdt fysisk arbejde som rengøring, malerarbejde, opsætning af gardiner/persienner, selv tæpper kan jeg lægge uden problemer......så fysisk er jeg jo fit for fight. Arbejdsevnen er der jo som sådan ikke noget galt med.

Lyder som en god ide at lægge listen væk, for at se med friske øjne på den senere...

Er heller ikke i stand til at hjælpe andre på samme måde som dig !!

Jeg kan efter aftale som jeg helst skal have i god tid, lave en lille buffet eller kartoffelsalat med frikadeller som også skal afhentes hos mig !

Jeg har før i tiden kunne hjælpe med at gøre rent på et badeværelse men jeg har aldrig været istand til alt det andet som du kan.

Min psykiske ustabilitet er en gennemgående tema på alle tider af døgnet.

Jeg kan heller ikke klare en hel rengøring af et hus.

Jeg vasker mit tøj en gang om ugen og går i bad en gang om dagen og det kan være hårdt.

Jeg har altid skammet mig over den del af mig: Jeg har aldrig kunnet fungere et hel døgn ad gangen !!!!

Sidst redigeret af Havedammen; 08-01-2010 kl. 00:09.
Havedammen er ikke logget ind   Besvar med citat