Se enkelt indlæg
Gammel 15-12-2009, 01:37   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tja reglerne er jo lavet af dem der kan tåle at miste en indtægt, da en ministerløn jo nærmest kan brødføde flere familier i hus.

Jeg har kun været gift 3 gange (haha), men det lå helt tilbage i min tidlige ungdom hvor det nærmest var moderne. Så jeg ved ikke hvordan en familie som sådan klarer sig igennem med en manglende indtægt.

Til gengæld har jeg været enlig forsørger til 1- 4 børn på en kontanthjælp, hvilket jeg formoder er lige så svært at leve under! Det udløste ikke en dans på roser, en tyk bankbog eller et glamurøst liv - der ville det MÅSKE kunne have været lettere at have en mand at trøste sig ved, så man var to til at tænke og gribe problemerne som de opstod.

Så det må blive valget mellem pest eller kolera.

Lad os sige du og manden blev skilt - hvem skal så beholde huset?? Bliver udgifterne i forbindelse med huset mon mindre? (nej vel). Og så skal den anden have en lejlighed, og dertil en masse udgifter forbundet til dét. Og hvad siger man til børnene??

Når regnestykket efterfølgende bliver gjort op, vil der med garanti komme minus på kontoen og til dén ide.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat