Se enkelt indlæg
Gammel 07-06-2007, 00:43   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Har man lov til selv at vælge, når man skal i fleksjob?

Hej Ahgs
og tillykke med et godt udfald på din mands situation.

Det er godt at han kan få noget som både har hans interesse og som han kan finde ud af

og ja du har evig ret i at det kan betale sig at søge job selv, desværre er det bare ikke alle der er så heldige når de visiteres til fleksjob at de kan placere sig selv i en nice som de kan klare, så de må søge på må og få og mange gange uden at ane hvad det er de skal og kan (desværre er det ikke alle der kan klare at arbejde inden for det fag det kommer fra )

jeg gik ledig i 4 år inden jeg fandt et job, og meget af det skyldtes at jeg ikke anede hvad jeg kunne og ville og havde mulighed for.

Da det eneste der stod klart var at de erhverv jeg kom fra det var dem jeg IKKE måtte komme ud i igen ...

Så der kunne de 6 ugers uddannelse måske være en god ide , eller endnu bedre, ville det være med en bedre vejledning i hvad man kan nu med det ødelagte helbred .. mange oplever jo desværre at de job de kommer fra, netop har været en medvirkeden faktor til det ødelagte helbred

Men tillykke med din mands arbejde og krydser fingere for at han bliver rigtig glad for det

MVH
Hejdien

PS jeg er lige blevet fyret fra mit arbejde, pga pres og stress og det at jeg ikke kunne få opfyldt mine skånehensyn ifølge aftale ...

Jeg har min kommunes fulde opbakning og ingen problemer med det at blive fyret, da jeg ved at det ikke havde holdt i længeden, men nu er jeg tilbage til start...
HVAD hulen skal man nu finde på at søge, desværre kræver det der har min interesse en uddannelse og det er udelukket pga hukommelse og koncentration :|
Så nu må man bare i gang med at føle sig frem igen, der ville det jo klart være nemmere hvis man vidste hvad man kunne og ville ...
  Besvar med citat