Se enkelt indlæg
Gammel 07-12-2009, 15:44   #6
Kristiansen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 02-12 2009
Indlæg: 14
Styrke: 15
Kristiansen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Det ville være meget rart hvis du lige skriver ikke om du har fået nok men om du har fået fat i nogen overhovedet (som du gør nu )
Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår, hvad du mener, men jeg har skrevet med tre personer, men vil gerne i kontakte med mange, mange flere. Jo flere, jo bedre billede af helheden.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Det sker at vi får henvendelser som vi så ikke tror bliver besvaret og så kan vi blive lidt negative på hinanden fordi det er så svært at råbe pressen op og få dem til at vise interesse for det her område, og når der så endelig er nogen der kan tænke på at lave noget det sig være en opgave eller en avis artikel så er der ikke nogen der tør stå frem, og så er det lige som om man tænke hvis ingen vil stå frem så kan vi jo ikke klandre medierne når de endelig vil gøre noget det kræver jo samarbejde fra vores side

Men så er det også vigtigt at vi ved at nogen har henvendt sig når det er aktuelt og det er jeg så glad for at høre at nogen har...

Jeg har selv været i en virksomhed hvor ejer fik en hjerneblødning (ikke bogstaveligt talt hun var bare åndsvag ) da hun først havde fået ansat flekser, jeg har så ikke kontaktet dig med den historie fordi alle flekser siden er fyret , og firmaet er blevet slået sammen med et andet firma, men tror nu ikke hun var til sjældenhederne , men der fandt jeg ud af hvor bange flekser kan være ....

Jeg stoppede der og dem der var tilbage havde stadig store problemer de ringede til mig og vi mødtes men de turde ikke mødes med mig i byen hvor firmaet lå for de var bange for at blive fyret hvis det kom frem at de stadig snakkede med mig ..

Skulle gerne have givet hele historien og navne og adresser og det hele hvis firmaet stadig havde eksisteret men dokumentation er det så som så med nu da vi er spredt over alle vinde , men held og lykke med jeres projekt håber i lader os se det når det hele er færdigt og klart og fremvist de rigtige steder ...
Selvom firmaet er lukket, vil vi meget gerne snakke med dig. Jeg synes det er en yderst vigtig historie.

Mange tror ikke de har noget at byde ind med, da det nok ikke er "interessant". Men når man først snakker med folk, viser det sig ofte, at der er en god historie. Det hjælper ofte, der kommer andre øjne på.

Tak til Buster. Jeg er blevet kontaktet af Flexteam Slagelse, og jeg snakker med dem senere i dag eller i morgen.

Sidst redigeret af Kristiansen; 07-12-2009 kl. 16:22.
Kristiansen er ikke logget ind   Besvar med citat