Se enkelt indlæg
Gammel 07-12-2009, 13:40   #4
mals
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-12 2009
Indlæg: 2
Styrke: 0
mals er ny på vejen
førtidspension

Jeg har fået et brev hvori der står at jeg har anmodet om førtidspension, og at afgørelsen vil blive truffet på det forelæggende grundlag (har også underskrevet omkring dette). Ressourceprofilen blev ligeledes opdateret. I marts måned blev der lavet en generel helbredsattest (det bad kommunen om). Kommunen har den 4. september truffet afgørelse om at min sag overgår til behandling. Paragraff 17-21 var vedlagt. Som sagt har jeg gentagne gange forsøgt at få fat i min rådgiver, så i fredags sendte hun en mail med følgende:
Den person som skal have din ressourceprofil og som sørger for afgørelsen, er syg for øjeblikket, men når hun er retur muligvis i næste uge, skal jeg kontakte dig med en dato for afgørelsen. Afgørelsen bliver her i december. Ressourceprofilen blev altså lavet i september? Hvad mon der er sket i mellemtiden. Det er godt nok en frustrerende situation, i over 2 år har jeg bare ventet, de ved ikke hvad de skal sende mig ud i da jeg fejler flere ting. Jeg har desuden fået skiftet rådgivere 4 gange, og alle har deres egen mening men ingenting sker der.
mals er ikke logget ind   Besvar med citat