Se enkelt indlæg
Gammel 05-12-2009, 14:45   #536
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Trold jo det var mig der fik hjælp til el efter den § og man skal være obs på at mange kommuner til en start sige blankt nej Køge kommune ville end ikke lade mig søge efter den § først da jeg bad om at få på skrift at de ikke ville lade mig søge fik jeg en ansøgning, så vil de dernæst prøve at klare sig uden om den ved at sige at det ikke er en uforudset regning (for vi forventer alle en efterregning på el på 16.000 ) men da jeg bad om at få afslag skriftligt med ankevejledning blev den bevilliget alligevel ... (betaler så tilbage på den )

Benny syntes også du skal søge den , vær obs på at der skal laves en økonomisk beregning og at du skal have prøvet alt andet først, jeg kan forestille mig at du også vil få afslag pga det er forudsete udgifter (de forventer at man lægger penge til side til et nyt da man formodes at vide at det ryger på et tidspunkt ) men i mit tilfælde ville de ikke have den ind til ankenævnet da jeg jo kunne bevise at jeg ikke havde andre ting i min husholdning end andre mennesker har og at jeg i forvejen betaler hvad gennemsnittet betaler , samt at jeg ville blive boligsløs hvis ikke regningen blev betalt (så er det misligholdelse af lejemålet ) ..

Nu er huset jo dit eget og det jeg kunne frygte er at hvis du har lidt friværdi i huset så vil de forvente at du bruger den og de vil se højt og flot på at du havde beregnet maling osv for de penge ... det er din prioritering men prøv
  Besvar med citat