Se enkelt indlæg
Gammel 02-12-2009, 12:42   #1
Sommerfugl
Føler sig hjemme på K10
 
Sommerfugls avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2008
Indlæg: 29
Styrke: 16
Sommerfugl er ny på vejen
Unhappy Kan det da blive ved ... ?

Kan der da blive ved med at komme flere ting oveni. Det må s.. da snart stoppe.

Ved godt at ingen selvfølgelig kan svare på det, men føler at alt går galt lige nu.

Fik ellers endelig fleksjob, og tænkte nu vender det. Det går heldigvis godt med jobbet men

- blodtrykket som jeg troende var ved at være godt - vidste sig at være meget høj. Blodtryksmåler der ikke dur blev skiftet ud. På piller igen og skal nu vente på svar om jeg har gået med det i lang tid.

- Manden kan ikke klare mere sygdom og vil skilles. Han har truet med før, men var ikke helt sikker. Det gør det dog ikke lettere.

- og sidst lige et kontrol besøg vedr. livmoderkræft. Lægen er bekymret allerede da prøve tages, og beskeden er at det ikke er som det skal være. Han siger at der skal være hurtig opfølgning når svaret kommer. Han spørger også til arvelighed mht. knuder og svulster.

Må sige at for første gang i hele mit sygeforløb overvejer jeg nogle "lykkepiller" for nu kan jeg snart ikke mere. Ved godt at de ikke kan løse alt, men det kunne måske lige tage toppen.

Så lige når man tror at nu kan det kun gå fremad, så kan man altså godt få mere modstand.

Ja hvis modstand gør stærk, så er jeg s.. snart klar til verdensmesterskaberne.
Sommerfugl er ikke logget ind   Besvar med citat