Se enkelt indlæg
Gammel 27-11-2009, 11:14   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Huldra som Hyanna skriver selvfølgelig kan hun ikke bestemme... NÅ siger jeg bare ...

Så vil jeg bestemme

Se at komme til lægen og hul i den skadesag det løser sig de ved jo godt at der kan komme yderlige ting til og det tror jeg at de nok skal finde ud af som andre skriver...

Derimod tror jeg bestemt ikke at det med alle de smerter du har ved første piskesmæld er helt ufarligt at der kommer et nyt til , det kan tænkes at du lige skal have taget nogle røntgen billeder eller hvad ved jeg men i hvertfald skal du have nogen til at se på det ... (jeg er ikke læge men de smerter du beskriver har jeg hverdag og æder dolol og alt andet for at holde det ud ) så afsted med dig og få det tjekket op ...

Også for din egen skyld både for dit helbred og for din sag på kommunen

Du ved jo godt at du ifølge kommunen ikke er syg fordi du ikke render din læge på dørene og så kan du altså IKKE blive hjemme ved forværring nu .. det straffer sig i sidste ende i forhold til din sag på kommunen ... vi kan håbe det er noget der går over igen (det håber jeg for dig ) men du kan ikke være sikker og er det noget der forværre ja så skal det jo med i din sag og jo hurtiger du kommer til lægen jo hurtigere kan de hjælpe og få skrevet ned...

Så jeg har lige bestemt at du skal til lægen

Hvad tid køre du , lad os vide hvad lægen sagde , og tag så og pas på dig selv ikk
  Besvar med citat