Se enkelt indlæg
Gammel 26-11-2009, 10:58   #98
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Som du ser er det genkendelige føelser for de fleste. Ergo reagere du normalt.

Desværre har den siddende regering, været dygtige til, at ændre mange menneskers menneskesyn overfor syge.
Mistænkeliggørelse, nassere mv.

MEN...
Man ved selvsagt selv om der er noget i vejen med en eller ej. Tro på det, og hold fast i det. Lad ikke nogen overbevise dig om andet.

Har selv siddet overfor min speciallæge, og spurgt om han nu var sikker på, at jeg var syg! Han kunne dog godt forstå, at jeg havde disse tanker.
Det er godt at læsse af, til andre der forstår. Og jeg tror helt ærligt, at det er svært for andre(uden for systemet)at forstå.
Knuds Popiae
Popiae

Ja, du har helt ret i, at samfundets syn på de syge er blevet ændret, vil faktisk sige den er blevet ret barsk.
Og ja, du har helt ret i, at det er svært for folk udenfor systemet at forstå hvad man går igennem. Jeg synes også jeg bruger oceaner af tid på at forklare og forsvare hvorfor der dog ingenting sker.

Skal nok prøve at lade være med at lade mig overbevise om,at jeg intet fejler eller ikke fejler "nok"... også uden at gøre mig selv mere syg end jeg er eller at andre skal give mig følelsen af, at jeg gør mig selv mere syg. Svært, ja, men skal nok forsøge.

Igen tak for input
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat