Se enkelt indlæg
Gammel 23-11-2009, 23:57   #5
Tovery
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Skanderborg
Indlæg: 20
Styrke: 16
Tovery er ny på vejen
Uha. Jeg bliver helt dårlig tilpas af at læse disse grusomheder. Som om min egen sag for 15 år siden passerer revy. Jeg havde alvorligt piskesmæld og en slem skadet skulde -og ikke mindre en alvorlig hjernerystelse, så jeg kunne knap formulere mig dengang. Heldigvis har jeg en sproglig veninde, der læste korrektur, og da Lægekonsulenten ikke ville give mig mellemste pension, som det hed dengang, fik jeg sammenfattet et 'flot' brev, ringede til socialdirektøren direkte og bad ham læse mit brev meget grundigt... Lægekonsulenten havde nemlig med al tydelighed ikke læst div. lægers udtalelser ordentlig, og da jeg kunne bevise det nøjagtigt, fik jeg min pension 2 dage efter. Sådan. Så fat mod. Bed om ALLE udskrifter fra hospital og kommune. Jeg stillede mig simpelthen ved Ry Kommunes kopimaskine og tog over 100 kopier..
Det er jo vores ret at få total aktindsigt, og det viser dem, at vi virkelig følger med.
Held og lykke fra en glad førtidspensionist, der dog om 1½ år mister sin invaliditetsydelse som 67-årig. Vanvittig lov, at det falder væk for os på gamle ordning i øvrigt. 2500 netto, men jeg glæder mig da til at komme af med alle skavankerne, når jeg fylder 67. Så skal jeg selv rydde sne m.m.m. :-)
Tovery er ikke logget ind   Besvar med citat