Se enkelt indlæg
Gammel 31-05-2007, 16:39   #9
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Efter en revurdering af flekser ?

Hej gh72

Jeg håber virkelig at der er nogle politikere og sagsbehandlere der læser denne side...jeg blev revurderet af en jobkonsulent.

Det der sker er at en såkaldt task-force på JSV sidder og sorterer de sager ud hvor fleksere har gået i 18 måneder uden job...de hjemsender sagerne til jobcenter, hvor en sagsbehandler skal revurdere dig..du skal så på et afklaringscenter...det kan være Reva eller Plan og handling eller hvad de nu hedder i din kommune, meningen skal helst være at finde et fleksjob til dig, men man bliver let skuffet...du vil sandsynligvis blive sendt I arbejdsprøvning eller virksomhedspraktik i 3 måneder for at afprøve din arbejdsevne en gang til...du kan godt prøve flere forskellige steder hvis den første ikke går...jeg prøvede 2 steder.

Indtil videre har det taget 7 måneder og jeg regner med jeg er godkendt for jeg får min ledighedsydelse stadigvæk..

Husk at du selv skal være med til at bestemme hvad der er bedst for dig at arbejde med og husk at det skal være en afprøvning med henblik på ansættelse efterfølgende.

Når det så er gjort bliver der lavet en progressionsrapport om dig...det er vel R-profilen...og så ?...ja så er det meningen at der skal komme et brev til dig om du er godkendt til fleks fra kommunen...troede jeg......men sådan er det bare ikke...jeg gik og ventede i 3 måneder...så ringede jeg og fik af vide at den sagsbehandler jeg havde slet ikke var min sagsbehandler mere, den nye var det og det navn..så ringede jeg til den nye og fik af vide at hun ikke var min sagsbehandler og hvem der dog havde fortalt mig det...jeg svarede at den anden havde sagt det..,så sagde hun jeg skulle vente...så kom der et brev fra en 3 sagsbehandler...og jeg gik til møde...

jeg fandt ud af at personens mission var at sende mig i revurdering igen...forestil dig skuffelsen jeg følte ??? jeg sagde jeg havde været i revurdering...nå har du det fik jeg som svar...ingen undskyldning eller noget.

...personen anede ikke jeg havde været 4 måneder i revurdering , havde ikke min progressionsrapport...så den havde jeg selv taget med...personen læste den ikke...og jeg spurgte hvorfor ingen havde læst rapporten og om de vidste hvor udmattende det havde været for mig at være i revurdering og så lære at ingen gad læse den rapport om forløbet ? personen svarede at de ikke vidste hvor den lå...:|

Personen tog en kopi og det var det.

Det videre forløb kommer senere da jeg ikke selv ved det endnu..:|

jeg vil anbefale dig at tage det helt roligt med revurderingen og lade være med at stresse...for kommunen tager det ikke så alvorligt ...

jeg er ked af at jeg ikke kan fortælle dig en rigtig positiv oplevelse for det ville jeg gerne...

Hvis der er noget jeg ikke har svaret på så spørg...

Knus fra Stella





Stella er ikke logget ind   Besvar med citat