Se enkelt indlæg
Gammel 15-11-2009, 16:08   #22
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Nu har jeg endelig en dag med lidt overskud og vil derfor forsætte min tråd her da jeg føler det også er vigtigt at andre kan følge udviklingen i denne sag, for jeg kan ikke være den eneste som rammer ind i dette problem!!!

Jeg har klaget til Borgmesteren og også håbet på at jeg ville nå at få et svar inden jeg skulle til møde med psykiateren som jo desværre er i morgen.
Jeg har været totalt kørt ned at det pres jeg føler det er at skulle til en psykiater som har så dårligt et omdømme som Eva Blach har.

Idag er første dag hvor jeg føler at jeg bare nogenlunde fungere og alligevel er mange af mine tanker ved mødet i morgen.

Jeg har valgt at møde op med et åbent sind og så håbe på det bedste.
Jeg vil møde op med et vist forbehold men som man siger så siger førstehånds indtrykket jo meget om en anden person og det vil jeg så holde mig til-

Jeg havde håbet at der ville være hjælp at hente hos en eller anden da min klare udmelding var at jeg ikke ville være med til dette møde.
Men efter at have kontaktet kommunen og sagbehandler, ja sågår borgmester og egen læge er jeg desværre ikke kommet vidre.
Jeg er tvunget til at tage til et møde som har gjordt mig så meget ondt inden mødet rent psykisk.
Jeg synes og mener ikke det kan være rigtigt at man skal tvinges på denne måde, det er jo trods alt mig det går ud over og mig der skal igennem et helt liv på 3 timer.

Jeg vil når mødet er slut skrive vidre på min tråd her og tro mig jeg vil kæmpe for at andre ikke skal få den behandling som jeg har fået.
Jeg håber at jeg vil høre fra Borgmestren eller rette rådmand for jeg har ikke sagt det sidste ord i denne sag.
Jeg synes det er skrækkeligt at vi som syge ikke kan være medbestemmende selvom loven siger noget andet og retter vi os ikke efter hvad kommunen siger er det med trusler om kontant hjælp hvis vi brokker os for meget....DET KAN SGU IKKE VÆRE RIGTIGT!!!!!
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat