Se enkelt indlæg
Gammel 27-05-2007, 15:55   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
RE: Hvad skal vedlægges en pensionssag?

PYHA, sikken omgang.

Citat:
på egen hånd fundet ud af at jeg "bare" skal have masser af rygtræning,holde op med at ryge,og at jeg har behov for psykologisk støtte!!
En lægekonsulent må KUN OVERSÆTTE, hvad andre læger har skrevet.
Han har jo IKKE undersøgt dig, og samtidig så underkender han en speciallæges vurdering. Det må han IKKE.
Hvis speciallægen mente, du skal rygtræne, havde han skrevet det.

Citat:
true mig mht. mine børns tarv
Den trussel ville jeg ignorere. Kommunen har alligevel ikke råd til at gøre noget - og da slet ikke fjerne dem. (Jeg forstår godt, du bliver bange.)

Citat:
1) "resume
Du har selv lov at kommentere det, FØR beslutning tages.
Det hedder partshøring.

Citat:
Kan det virkelig være rigtigt at man ikke skal vedlægge disse, i mine øjne, ret relevante papirer???
Jeg håber, du SELV har en kopi af disse papirer. Ellers må du prøve at fremskaffe dem. Kontakt evt. læger og REVA.

Endelig SKAL du tilbydes at deltage i det møde, hvor de træffer afgørelsen, FØR de træffer afgørelsen.

Det lader til, at din kommune "doktorshopper".
Det betyder, at man sender dig rundt til diverse læger, indtil man får den lægeerklæring, der kan spare kommunen penge.
(Det er Ellen Ryg Olsen, der kom med udtrykket.)

Jeg håber, andre kan bidrage med noget, men dette kun for at støtte dig lidt i din kamp.

Ja, du kan jo også være Rasmus Modsat.

Hvad har kommunen gjort for, at du hurtigst muligt skulle komme i job igen siden din sygemelding?

Vend tingene på hovedet, så må kommunen dokumentere, HVORDAN de har hjulpet dig.

Sikkert med intet.

Har kommunen FJERNET nogle barrierer i forhold til arbejdsmarkedet?
Har kommunen UDVIKLET dine ressourcer?
Hvilke ressourcer er det lige, kommunen mener, du er i besiddelse af?
Hvad er kommunens begrundelse for, at et kontorfag, som ERHVERVSLIVET mener, du IKKE kan klare, lige pludselig skulle ØNSKE at ansætte dig?
Hvorfor forsøgte kommunen så IKKE at fastholde dig i det kontorjob, du trods alt havde?
Hvorfor har kommunen kun forhalet din sag, så du er kommet LÆNGERE VÆK fra det fag, de påstår, du kan bestride?
Hvorfor har kommunen ikke tilbudt dig revalidering?

Vil du have flere modargumenter, så sig endelig til.

Det er jo EEN STOR SELVMODSIGELSE fra kommunens side.
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat