Se enkelt indlæg
Gammel 27-10-2009, 09:42   #5
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Hvis du....

....mener det kan gavne din sag, set i samrabejdsvilligehedens lys, at trække din ansøgning tilbage, så kan du evt. skrive således:

Citat:
"Efter xxxxxxxx kommunes anmodning trækker jeg min ansøgning om førtidspension efter § 17 tilbage.

Kommunen mener det vil være i min favør at foretage en tilbagetrækning, samt indgå i et jobtræningsprogram med støtte fra et mobilteam indenfor psykiatrien, hvorefter de vil indstille mig til pension.

Med venlig hilsen og bla bla."
Denne skrivelse tager du i underskrevet stand med ned til din sagbehandler, og inden du aflevere den til hende, beder du hende om at underskrive en kopi til dig selv. Vær sikker på at hun ved sin underskrift ikke skriver "modtaget". For så er det kun modtagelsen af dokumentet hun har underskrevet for.

Hvis hun nægter at gøre det, så ville jeg bede om at få nogle yderligere dages betænkningstid, til at overveje om du så vil trække den tilbage.

Men hvis hun underskriver uden kommentarer, så har du et håndfast bevis og så gør det det så at sige umuligt for hende at sno sig udenom.

Held og lykke,



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat