Se enkelt indlæg
Gammel 21-10-2009, 12:02   #10
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af kirkelund Se meddelelser
Kort fortalt var jeg indkaldt d.15 sep til samtale da de ville stoppe sdp. Det blev udsat til d. 22 da jeg var indlagt på sygehus. Den eneste dag min bisidder ikke kunne var d.22 og bad om alle andre dage. Sagsbeh. var total ligeglad. Jeg mødte op og han ville ikke forlænge hvorefter vi blev enige om at søge ftp selvom han ikke troede på det men det ville give lidt ekstra tid på sdp. Der skal nu være møde på tirsdag.
Han har opdateret resurseprofilen d.15 sep og vedlagt det vi så talte om d.22 Er det i orden at det vi talte om d.22 ikke står i konklusionen. Burde han ikke have opdateret den igen efter mødet. Bla. mangler der i konklusionen at jeg er stoppet ved psykolog grundet udsigten til manglende indtægt. Han skriver at jeg ikke er færdigbeh. men hvilken behandling han snakker om ved jeg ikke.... Hvad ben skal jeg stå på til mødet med dem der tager stilling til ftp...oprindeligt ønsker jeg det o ikke men hvad gør man
Jeg må sige at jeg lige er lidt lost på den her , og de andres kommentar kan jeg se drejer sig om at de anker sygedagpenge stop som er varslet og som ikke er stoppet endnu når de anker ...

På den anden side så studser jeg lidt over det du skriver, for når du får stoppet dine sygedagpenge så skal det varsles til dig og du skal have mulighed for at komme med indsigelse da det er en afgørelse skal den falde på skrift med en ankevejledning , og som jeg læser din så er det ikke foregået i din sag ...

Du skriver at de sagde det til dig ved et møde ikk ?

Normalt skal stoppet af sygedagpenge jo ankes inden for fire uger efter afgørelsen, men hvis ikke du har fået en ankevejledning så kan du jo ikke forventes at vide dette...

Derfor ville jeg hvis jeg var dig prøve at anke det sygedagpenge stop ud fra at du ikke vidste at det skulle ankes inden for 4 uger da du ikke fik ankevejledning med og at du ikke vidste at det forholdt sig sådan, og at du kun fik at vide at en pensions sag ville forlænge dine sygedagpenge til den dag hvor der var en afgørelse på pensions sagen at hvis du var blevet oplyst korrekt ville du selvfølgelig have anket stoppet af sygedagpenge ...

Det her er forudsat at jeg har forstået dig rigtigt ellers må du lige rette mig
  Besvar med citat