Se enkelt indlæg
Gammel 15-10-2009, 20:53   #69
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af futtefreja Se meddelelser
Hej Hla72.

Tænkte på om du ikke kan få fremskyndet din scanning, hvis ikke på Middelfart, så på privathospital, vi har jo ventetidsgarantien nu, hvis man skal vente mere end 2 mdr.
Kan ikke lige huske hele din sag. Har du fagforeningen med inde i billed
Har selv fået frataget mine sygedagpenge pr. 31-7-09, så ligger selv og kæmper med kommunen Min sag er nu sendt til beskæftigelsesnævnet.
Har yderligere haf skrevet til 2 politker. Fik hurtigt svar tilbage. Venter nu på endeligt svar fra poltikeren.
Synes det er s.... svært, da det ikke er med til at gøre en rask, at kæmpe mod kommunen.
Sender dig mange håber du kæmper.
Det er på OUH jeg skal skannes, men på Middelfart jeg skal have svaret, da det er deres ortopædkirurgiske ambulatorium jeg går på.

Men ja, jeg har fagforeningen inde i sagen, hun får en kopi i morgen af brevet, jeg skanner det ind og mailer det til hende. Og så ved jeg, at jeg har hende i røret mandag morgen når hun møder på arbejde.

Citat:
Oprindeligt indsendt af SÅrdnok! Se meddelelser
Give har åbent ambulatorium alle hverdage...prøv at ring til dem
Åbent ambulatorium? Ortopædkirurgisk ambulatorium?

Citat:
Oprindeligt indsendt af Jørgine Se meddelelser
Hej hla72.

Har fulgt din sag på sidelinien. Føler med dig. Ved du, hvad din psykolog har skrevet i statusattesten? Hvis du har anmodet kommunen om løbende aktindsigt, skal kommunen sende nye akter til dig, efterhånden som de indgår i din sag.

Har sociallæger i Odense større kompetancer end lægekonsulenter i resten af landet?

Teksten i brevet fra Odense Kommune undrer mig. De mangler sociallægens vurdeling. Vurdeling af hvad. Sociallægen skal vel bare "oversætte" indholdet af statusattesten til sagsbehandleren.

Håber, du holder modet oppe. Som du skriver, er det bare så træls at få sådan et brev op til en weekend. På mandag kan du få fat i fagforeningen.

Nyd alligevel weekenden og lev i nuet. Husk på, der sket intet i det offentlige system i weekenden, heller ikke dårligt.

Jørgine
Ja, jeg ved hvad min psykolog har skrevet, da han har sendt en kopi direkte til mig.

Om sociallæger har større kompetencer i Odense end resten af landet? Aner det ikke... men jeg undrer mig også over at de mangler en vurdering. Jeg undrer mig i det hele taget over hele brevet og hvad det er de mener der mangler en afklaring på. Er det en eller flere ting?

Men nu vil jeg prøve at tage en slapper i weekenden - kan så ikke andet - og så vente på at min sagsbehandler på fagforeningen læser den mail jeg sender til hende med brevet i og hun ringer til mig. For jeg er helt sikker på, at hun ryger op i det røde felt og har en plan for hvad vi så gør.

Men træls er det sgu... jeg synes ikke det kan være rigtigt at de bare cutter mig af på den måde Jeg mener, jeg er ikke partshørt i min ressourceprofil, har ikke set skyggen af den siden jeg var oppe til møde om den d. 9. september. Der er erklæring fra min egen læge og min psykolog om mine psykiske problemer og min nedsatte arbejdsevne. Jeg har været sygemeldt flere gange for de samme ting. Ja, jeg har også noget fysisk med min skulder, men det er ikke hovedproblemet. De har ikke ville indhente noget på mig fra hverken fysioterapeut eller psykolog på job-linjen der også kunne give et billede af mine probelmer.... Så jeg fatter virkelig ikke det her...

....
Det her går lige i min angst det her. Nu har jeg haft 4-5 rigtig gode dage hvor jeg har været afslappet og ikke tænkt på problemer overhovedet, men lavet ting jeg holder af og som får mig til at stresse ned og slappe af... og slam.... så er jeg tilbage i angsten fordi jeg nu igen står med en stor uvished om fremtiden, føler mig truet på min eksistens, min økonomi osv. Det er ikke til at holde ud og jeg er så ked af det. Det gør mig altså ikke mere rask...
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab

Sidst redigeret af hla72; 15-10-2009 kl. 21:06. Årsag: tilføjelse
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat