Se enkelt indlæg
Gammel 11-10-2009, 11:28   #10
Angel
Ved at vænne sig til K10
 
Angels avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-02 2009
Lokation: Høje Taastrup
Alder: 64
Indlæg: 21
Styrke: 16
Angel er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af velcro Se meddelelser
Og så lige et andet spørgsmål. Hvorfor alle disse psykiater-udredninger? Det virker jo efterhånden som om at sagsbehandlerne først tror på de somatiske læger, når psykiatrene har godkendt diagnosen
Jeg har hørt at hvis man hos psykiater/psykolog fortæller man havde det svært som barn, så BUM - det er derfor du ikke kan passe dit job.

Jeg er nu blevet tvunget til at gå til psykologsamtaler. Fint, hvordan skal samtaler regulere mit stofskifte? Jeg starter om en uges tid. Psykologen har lovet at giv mig værktøjer til at håndtere hverdagen, så jeg kan huske at sætte mælken i køleskab når jeg kommer hjem fra supermarkedet. Men hun kan nok ikke helbrede mig.

Psykologen virker meget dygtig og har stor empati. Var til neuropsykologisk test hos hende. Hun sagde som det første at når jeg har lavt stofskifte er det muligvis den nye medicin på markedet der gør mig syg. Der er stor debat på nettet om ny Eltroxin og bivirkninger.

Angel
__________________
Livet måles ikke ved antallet af åndedrag vi tager, men af de øjeblikke der tager vejret fra os.
Angel er ikke logget ind   Besvar med citat