Se enkelt indlæg
Gammel 28-09-2009, 23:51   #43
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Søde hla72, det er skam ikke dig der skal undskylde, men mig!

Jeg tror nemlig altid, at jeg har fået det hele med, og når jeg så får gennemlæst indlægget, som det står .... ja, så har jeg altså ikke fået skrevet det jeg tror, jeg har fået skrevet.

Jeg har simpelthen ikke fået det hele med ... sikkert pga. jeg er blevet så laaangsom, fordi mine arme og min finmotrik svigter mere end min hjerne (ENDNU) gør pga. smerter ... Og så smutter der en del

Så er der gang i redigerknappen, for jeg ved, at hvis jeg skriver 2 indlæg oven i hinanden, bliver de alligevel lagt sammen af Webmaster eller en Admin, vist nok pga. mangel på plads på server .. tror nok det hænger sådan sammen

Hvad angår ansøgning om flere behandlinger hos din psykolog, kan jeg varmt anbefale dig, at tale med ham/hende om det!

Nej, jeg ved ikke noget om ansøgningsskemaer osv.; men jeg ville gøre følgende:

Jeg ville skrive en ansøgning, med de begrundelser, som du så smukt har anført tidligere her i tråden, for det handler jo om vigtigheden af, at fastholde så meget af 'din arbejdsevne, som overhovedet muligt', right ?

Og den kan man jo ikke sådan stille på 'stand by' til der bliver brug for den, vel?

Hvis jeg mangler at besvare noget, eller at du gerne ser et forslag til ansøgning, så giv mig lige et prej, ikk'?, for nu er jeg ikke til mere i dag, sorry

Varme hilsner Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat