Se enkelt indlæg
Gammel 23-09-2009, 23:00   #7
forvired
Hjemmevant på K10
 
forvireds avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2009
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 210
Blog Indlæg: 39
Styrke: 15
forvired er ny på vejen
Hej futtefreja

jeg har en par søde veninder og naboer, der kommer gerne og vi hygger os når de hjælper mig med rengøring, indkøb osv. Jeg tænker på dem stakler, der ikke ha´ nogen som vil hjælpe dem og ha´ mere brug for hjemmehjælper.
Jeg er i tankeboks nu.

Angående samtalen med lægen gik ikke godt.
Han lovede, at han vil skrive til jobcentret om diagnose slidgigt pga. af anmodning fra mig .
Han påstod at man kan tale om alvorlige smerter, når man ”har livstruende sygdom f.eks. kræft”. og "selv ha´ slidgigt, så jeg ved godt hvad starke smerterne kan være".

Om hypermobilitet vil han ikke skrive, fordi rhematologen i notat til ham ha´ skrevet at ”jeg viser tegn på hypermolitet i …..” , men ikke som diagnose.

Så ha´ jeg tabt min tålmodighed . Han har fået at vide, at jeg har ikke mere tillid til ham. Som sidst ha´jeg sagt: ”du er fyret, som min læge” og så gik jeg. BASTA!.

Jeg håber, at da jeg ha´ sendt anbefalet brev til ham og kopi fik jobcenter – så er han nødt at svare skriftligt til begge sider.
Håber virkelig på det.

__________________
What a blessing it would be if we could open and shut our ears as easily as we open and shut our eyes!
- Georg Christoph Lichtenberg
forvired er ikke logget ind   Besvar med citat